Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 1 kwietnia 2015

Nowe jajo

Zrobiłam nowe jajo wielkanocne.
Tym razem wyhaftowałam wzór, nakleiłam na jajo styropianowe, potem owinęłam sznurkiem ,wykończyłam koronką i ozdobnym sznureczkiem. I wyszło całkiem fajnie. Jeszcze takiego swojej kolekcji nie mam.


Czy Wam się podoba?
Miłego dnia, chociaż u nas wieje  i pogoda jak w kwietniu- trochę śniegu ,trochę słońca.

5 komentarzy:

  1. Piękne ...zrobiłam podobne ale bez haftu .Pozdrawiam Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. niezłe ubranko
    RADOSNYCH I SPOKOJNYCH ŚWIAT

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajeczko!:)
    Wesołych Świąt Bożenko!
    Pozdrawiam i dziękuję za cudną karteczkę♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych, pełnych radosnej nadziei świąt
    Zmartwychwstania Pańskiego,
    miłości i rodzinnego ciepła
    kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą,
    oraz wszelkiej pomyślności i radości
    w życiu zawodowym i prywatnym!
    Tina :)

    OdpowiedzUsuń