Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 28 stycznia 2015

Diamentowe Gody

Moi Rodzice w piątek obchodzą Diamentowe Gody- już 60 lat są ze sobą.
Postanowiłam im wyhaftować coś na z tej okazji. Pomyślałam, że zwykła kartka nie wystarczy, wrzuci się ją do szuflady i zapomni, a taki hafcik który można powiesić będzie miłą pamiątką z tego jubileuszu.


Mam nadzieję , że im się spodoba.
Miłego dnia Wam życzę.

10 komentarzy:

  1. Piękny haft!!! Wspaniała pamiątka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja Bozenko! Bałam się, ze coś sie stało, a Ty miałaś tak ważną rzecz do zrobienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to wspaniała rocznica, w ubiegłym roku moi teściowie
    również świętowali 60 tat pożycia. Taki haft na prezent to piękny na pewno uraduje jubilatów.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że solenizanci będą zachwyceni. Pogratulowac takiego stażu małżeńskiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik,będzie wspaniałą pamiątką i na pewno bardzo się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wymyśliłaś:))gratulacje dla rodziców:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka pamiątka zawsze bezcenna, od serca. Od Anioła. Ja lubię jeździć do Krakowa, tam pełno Aniołów krąży, jest cudnie i pięknie tam się odpoczywa. Pozdrawiam i z przyjemnością zaglądam do Twojego magicznego kącika, Krista

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne! I piękna rocznica, moi rodzice obchodzą ją w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń