Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Nowe wyzwanie w ArtGrupie ATC

Nowym wyzwaniem w ArtGrupie ATC jest zabawa w Bingo.
Dostałyśmy tabelkę do wyboru.
 Można było użyć materiałów z linii poziomej, pionowej lub skośnej.

Ja wybrałam pierwszą pionową czyli - koronka,szarpania,obrazek,perełki.
Oto co mi wyszło.
Mam nadzieje , że mojej wymiance się spodoba.
U nas pogoda marna- deszcz, wiatr, chmury, czasem słońce się przebije ale na krótko.
Mimo wszystko miłego dnia Wam życzę.

8 komentarzy:

  1. "Różo, różo wschodu
    Różo, słodka różo..." :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślałam to samo co Sylwia, mały słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm...przyglądam się i przyglądam,i ciągle czegoś mi tu brakuje z pierwszej poziomej linii :) ale z pionowej wszystko gra :):) ładny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń