Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 30 maja 2014

ATC - bez kleju

Nowa wymianka w ArtGrupie ATC  to ATC bez kleju.
Trzeba było zrobić kartę ATC  nie używając kleju.
Wydawało się to z początku trudne, ale jak zaczęłam robić, okazało się proste.
A to moja karta.

Mnie się podoba, nie wiem czy spodoba się mojej parze wymiankowej.
Miłego dnia.

1 komentarz:

  1. z pewnością się spodoba!
    śliczna jest! a jak nie ma kleju to jak to się wszystko trzyma??:)))

    OdpowiedzUsuń