Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 2 kwietnia 2014

Pierwsza Wielkanocna robótka.

Już czas zacząć robotki na Wielkanoc.
Pierwszy jest słodki hafcik z kwietniowego numeru Cross Stitcher.

Są cztery różne obrazeczki z tą samą dziewczynka.
Wyhaftuje wszystkie i zobaczę jak je wykorzystam.
Ale same powiedzcie- czyż nie jest słodka.

A teraz pokażę Wam jak mi ślicznie fiołeczki zakwitły na balkonie.

Są naprawdę urocze i pierwsze oznajmiają , że już wiosna.
U nas piękna pogoda, ale rano był przymrozek -2 stopnie.
Miłego popołudnia.

1 komentarz:

  1. Piękny hafcik :) fiołki po prostu uwielbiam chociaż przyznam iż wolę fioletowe cudny masz ogródek na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń