Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 19 października 2013

Tak szybko jesień przychodzi.

Obserwowałam drzewo przed moim oknem. I ze smutkiem zauważyłam jak szybko złota jesień przechodzi w smutną jesień.
Zobaczcie jak w ciągu 5 dni zmieniło się moje obserwowane drzewo.

                                                                   14 październik

                                                                16 październik
 
                                                                 19 październik
Smutno, że tak już szaro się robi.
Dzisiaj u nas było rano 0 stopni.
Na szczęście było słonecznie
 Miłego wieczoru/

3 komentarze:

  1. na pocieszenie napiszę że więcej mamy czasu na robótki wieczorową porą

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak szybko...a jesień w tym roku taka piękna...

    OdpowiedzUsuń