Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 9 maja 2013

Haft skończony, czwart dzień wyzwania foto i troche działkowej swieżości.

Dzisiaj skończyłam mój prezent dla mamy .
Haft wyszedł ślicznie , w rzeczywistości jest o wiele ładniejszy i ładniejsze ma kolory.
Teraz tylko oprawić i prezent gotowy.

Mam nadzieję , że się spodoba.
Pokażę już oprawiony.
A dzisiejszy temat wyzwania foto- owoce.
Taką kompozycje zrobiłam.
Jeszcze nie ma naszych truskawek, malin i porzeczek, na razie pozostaja cytrusy :)
Dzisiaj byłam na działce, ależ wszystko wyrosło i zakwitło.
 Czosnki już wielkie i mają pąki.
 Pachną hiacynty.
A forsycja w pełni rozkwitu.
A to moje psisko, chciałam mu zrobic zdjęcie na tle forsycji, ale tak się wiercił, nie chciał za nic się ustrawić :)
Było cudnie ciepło, prawie 30 stopni.
Popołudniu u nas była burza i padało, a nad działką przeszedł grad wielkości mirabelek, mam nadzieję  że nie zniszczył mlłodych roslinek.
Jutro jadę na oględziny.
Miłego wieczoru.

9 komentarzy: