Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 5 marca 2013

Wyzwanie foto- dzień drugi.

Dzisiejszy temat to- niebieski.
Uwielbiam kolor niebieski, tak samo jak wrzosowy.
Mam bardzo duzo ubrań w kolorze niebieskim.
Na zdjęciu tylko same bluzeczki.
Są błękitne , na zdjęciu tak wyszło blado.
Kolor niebieski , to cudowne niebo , niezapominajki które uwielbiam .
A u nas cudowna słoneczna pogoda i ciepło.
Milego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię niezapominajki :) Tobie również miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już niedługo zakwitną! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, i ja kocham niezapominajki. Bluzeczek ładna kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jak się patrzy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tego :) Adaś też uwielbia niebieski

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w szafie też się kilka sztuk znajdzie w niebieskich odcieniach =)

    OdpowiedzUsuń
  7. błękitne koszule są genialne. :) sama jestem posiadaczką właśnie takiej. :)

    OdpowiedzUsuń