Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 4 lutego 2013

Moje Urodzinowe Candy

Właśnie minął 2 rok jak powstał mó blog.
Jestem bardzo szczęśliwa , bo poznałam wiele cudownych dziewczyn które tworzą przepiękne rzeczy. Wiele cudownych , bezinteresownych dziewczyn, gotowych zawsz pomóc i poradzić.
Nauczyłam się wielu technik tworzenia, o których nawet nie wiedziałam.
W związku z tym postanowiłam ogłosić Urodzinowe Candy.
Losowanie odbędzie się 27 lutego w dzień moich urodzin. A więc kto jest chętny , proszę zapisywać się do 26 lutego do północy.
Proszę też zamieścić u siebie na blogu mój banerek.
Candy jest dla osób posiadających blogi.
A to banerek.
Do podarowania jest zrobiony przeze mnie różany zegar- na zdjęciu nie widać, ale jest fajny z przcierkami. Zakładeczka do książki , także różana i super książka  - ma aż 510 stron - więc będzie co czytać :) Do tego oczywiście słodkości.
Mam nadzieję , że Wam się prezent spodoba.
Czekam na Was.
Pozdrawiam


57 komentarzy:

  1. Same cuda :) Oczywiście ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, ze się ustawiam. Cudeńka przygotowałaś Bożenko. To była przyjemność poznać Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy blogowania !!! Z przyjemnością Tu do Ciebie zaglądam :)) Zgłaszam swoją gotowość.
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie cukierasy to od razu sie pisze, nie dosc ,ze dwie rzeczy pieknie zrobione to jeszcze ksiazka!!!
    pisze sie obiema rekami i nogami
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością zapisuję się na Candy! piękne prezenty przygotowałaś:)
    Pozdrawiam i gratuluję 2 rocznicy w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj... obowiązkowo się zapisuję... urocze cukierasy ... zegara to i nawet z decu nie mam ...
    ja tez jestem Rybką tylko parę dni starszą od Ciebie ... hihi
    Bożenko... życzę aby Twój blog obchodził jeszcze dużo urodzin... a Tobie życzonka złożę w odpowiednim czasie ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko uwielbiam Anioły .Matko kochana moze mi dopisze szczęście .Ależbym święto w moim Anielskim ogródku zrobiła. Poplotkuje sobie tu w kolejce z dziewczynami trzymając kciuki za wygraną.A zegar jak marzenie:))) Pozdrawiam.I życzę wielu latek miło spędzonych wśród naszym gronie .Oraz wszystkiego naj z okazji nadchodzących urodzinek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. iękne rzeczy chcesz oddać więc i ja stanę w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  9. to wypada życzyć kolejnych udanych lat blogowania!! zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez się cieszę że wam się podobają moje cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa lata to ładny czas. Gratuluję.Zpisuję się na candy i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kolejnej rocznicy, na zapas składam życzenia urodzinowe i zapisuję się do zabawy. Zegar w sam raz do mojej kuchni.Pozdrawiam i zapraszam na mój mały konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają to mało powiedziane :))
    Zapisuje się więc i ja!!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję udanej DWÓJKI a zegar marzenie ,pozdrawiam Bożenko gorąco.
    jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, trafiłem przypadkiem, nie wiem czy mogę brać udział;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja sie chetnie dopiszę -zestawik jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również ustawiam się w kolejce,dziękuję,że zajrzałaś do mnie i wzięłaś udział w moim candy,dzięki temu zajrzałam do Ciebie i bardzo mi sie tu podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią ustawiam się w kolejce do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekne candy,zapisuje się z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te rzeczy. też się chętnie zapisuje..

    OdpowiedzUsuń
  21. od dawna zbieram się do przeczytania tej książki może mi sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością się dopisuję do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna nagroda :) Kocham książki, zakładka w związku z tym jak znalazł, a i czasoodmierzacz znalazłby swoje miejsce w moim małym robótkowym pokoiku :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też zachwyciłam się zegarem. w kuchni dziura po haku na którym wisiał zegar tylko została.
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne nagrody przygotowałaś:) Z przyjemnością się zapisuję:) Gratuluję drugiej rocznicy blogowania i życzę wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie fajne prezenty to może i ja ustawie się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję serdecznie drugiego roczku blogowania i życzę kolejnych wspaniałych rocznic oraz wielu niezwykłych twórczych pomysłów:) Z okazji urodzin życzę Ci dużo zdrowia i uśmiechu na co dzień, aby życie było po prostu piękne:) Z przyjemnością zapisuję się na tak wspaniałe Candy:) Trzymam mocno kciuki za te cudeńka i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne! Ale byłabym szczęśliwa gdybym wygrała! Chętnie się zapisuje i zapraszam na moje candy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuję się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  30. It's amazing candy. I want to be with u. =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuje się ;)

    banerek na: debiutujacapanidomu.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie wezmę udział w zabawie. Uwielbiam książki i ta bylaby mile widziana w mojej biblioteczce.

    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. no i żem się skusiła, dzisiaj mam rocznicę i to pierwszą w moim blogowaniu, i muszę przyznać że ten świat jest piękny, tyle pięknych ludzi tworzących takie dzieła jak twoje. Miło mi że tutaj do ciebie trafiłam i chyba na dłużej zagoszczę. Zapisuję się na to candy.... pieknie i różano pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałabym, życzę o wiele więcej takich rocznic oraz nigdy nie opuszczającej weny do tworzenia :)

      Usuń
  34. Gratuluję rocznicy i z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również stanę grzecznie w kolejce. :)
    http://obcapodslaskimniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękności a książka na pewno ciekawa... Staję grzecznie w kolejce i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię romantyczne klimaty, zgłaszam się i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego dobrego z okazji drugiej rocznicy blogowania :)
    Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje Candy i dołączam do Twoich obserwatorów :)
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Z okazji rocznicy życzę samych sukcesów w kolejnych latach. :) Oczywiście ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy i oczywiście zapisuję się. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zawitałam tutaj po raz pierwszy ale bardzo mi się podoba. Zostanę, będę podglądać:) Piekny różany zegar, różana zakładka uwielbiam te motywy. Nieśmiało zapiszę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam,
    Też jestem chętna, ale nie jestem pewna, czy mój słaby internet "pozwoli mi" zamieścić baner. Będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ustawiam się i ja w kolejce :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja córcia uzależniona jest od anielskiej literatury, więc uśmiechnę się do ślepego losu ;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. O jejku, dosłownie trafiłaś w moje gusta, a zegar cudowny! Do tego jeszcze zakładka książka na którą już dłuuugo poluję...
    Zgłaszam się więc :)
    Obserwuję jako Marcela Pomper
    Banerek tu: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolejnych blogowych rocznic życzę i pozdrawiam serdecznie.
    Pomarzę sobie o Tych pięknych prezentach.

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny zegar więc i ja sie zapisuję na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na blogowaniu jestem początkująca, ale także obserwuję z przyjemnością :). Z okazji urodzin życzę Ci samej pomyślności :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny zegar! Zapisuję się na to candy!!:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Staję w kolejce i ja. Wszystkiego najlepszego w dniu Twego święta.
    Też jestem z Gdańska. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego Najlepszego z Okazji zbliżających się urodzin:)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce - bo rzeczy są przepiękne:)
    Zapraszam też na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z miłą chęcią dopisuję sie do kolejki po takie sliczności. Pzodrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale cuda - oczywiście się zapisuję.
    Pozdrawiam i zapraszam: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Oh jak sie ciesze, ze trafiłam tutaj i zdążyłam na candy:) Obserwuje jako isza, a banerek na deco-szuflada.blogspot.com
    Jestem własnie w trakcie wymyslania zegara do sypialni, a u Ciebie - gotowy prezent:) Idealnie by pasował:) Moze sie poszczęści....:)

    OdpowiedzUsuń