Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 11 listopada 2012

Juz coś światecznego zakupiłam

wprawdzie nie jestem zwolenniczka tak wczesnego wystawiania w sklepach świątecznych produktów, ale niestety trzeba sie dostosować. I z doświadczenia wiem , że jak się czeka do grudnia to co ciekawsze i ładniejsze dekoracje już są wykupione. Wobec tego ostatnio zakupiłam juz cos niecoś.
Otóż w Tesco pachnącą jabłkiem i cynamonem świecę.
Woreczek szyszek - są fajne , duże w kolorach świątecznych.

A w sklepie wysyłkowym foremki silikonowe z motywem świątecznym - czyli choinki i gwiazdki.
Będą super ciasteczka świąteczne.
To takie początki zakupowe.
Miłej niedzieli.

6 komentarzy:

  1. fajne zakupy, zaciekawiły mnie te foremki, właśnie idziemy z córa piec ciasteczka, przydadzą sie takie na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy... pierniki hurtem będziesz robić !

    OdpowiedzUsuń
  3. w tych foremkach pewnie będą czekoladki,udane zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga. W najnowszym poście czeka dla Ciebie niespodzianka :)
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Te foremki są śliczne ? :) Beda w nich ciasteczka ? :) Dasz przepis :) ?

    OdpowiedzUsuń