Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 5 kwietnia 2012

15 dzniowe wyzwanie fotograficzne - dzień 5 .

Dzisiaj temat wyzwania - Uśmiech
Moje zdjęcie to Uśmiech Panny Młodej / moja córcia/

Miłego dnia - pędzę sprzątać.

3 komentarze:

  1. Bożenko-bardzo Ci kochana dziękuję za karteczkę i pamięć o mnie:)Tobie i bliskim z okazji świąt życzę wszystkiego co najlepsze:)
    Córcia ma piękny uśmiech i jest do Ciebie bardzo podobna:)
    Buziaki dla Pretora:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkanocną radość ślę dla Ciebie dziś,
    którą śpiewa każdy ptak, kwiat i liść,
    którą wiosna niesie dla każdego z nas
    Z cudem Zmartwychwstania w ten niezwykły czas.
    Wielkanocne szczęście ślę w piosence Ci,
    niechaj rozpromieni Twoje troski i łzy,
    niechaj w Twoje serce Wielkanocna pieśń,
    wniesie wielką radość i nadziei treść.
    Wielkanocne Święta niechaj w domu Twym
    rozgoszczą się Zmartwychwstania blaskiem i spokojem,
    niech się wszystkie serca miłością podzielą
    Wielkanocną pieśnią , cudem i nadzieją.

    Pięknych i Radosnych
    Świąt Wielkanocnych
    dla Ciebie życzy Diana
    http://divianaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja córcia jest piękna i bardzo szczęśliwa, co widać po jej uśmiechniętej buzi. Pozdrawiam Ciebie Bożenko i Twoją córcię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń