Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 13 kwietnia 2012

15 dniowe wyzwanie fotograficzne - dzień 13 i bezy na osłodę.

Dzisiaj już 13 dzień wyzwania fotograficznego.
Temat - Przy pracy kreatywnej.
Oto moje ulubione zajęcie.

Właśnie dzisiaj kończyłam moją różaną skrzyneczkę
A żeby się przyjemniej pracowało upiekłam bezy.
Udały się znakomicie i teraz praca jest jeszcze przyjemniejsza gdy w ustach słodyczy moc:)
Miłego wieczoru.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie wygladasz przy tej pracy kreatywnej a bezy tez wygladaja niezle...na smakowite bardzo pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię widzieć przy pracy! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. O robisz decupage :) muszę swoje odkopać i może coś zmaluję:) wpraszam się na bezika:) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej pracy i smaczneeeegggoooo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę jaki porządek...i super skrzynia na przybory! :) a beziki mniam mniam wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. taki kącik to super rzecz, wszystko na swoim miejscu i pod ręką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam bo nadrabiam :)
    W szoku jestem ile farbbbbb - zazdroszczę!
    A beziki uwielbiam.

    Ściskam Cie kochana i dziękuje ślicznie za kartkę świąteczną. Obie, z Kingą jesteśmy zachwycone! Bardzo, bardzo dziękuję!
    Niesamowicie miła to była niespodzianka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię różane motywy i beziki też lubię. I tak dawno nie robiłam juz niczego decu...

      Usuń
  8. Przechodziłam ... przeczytałam motto i bardzo mi sie spodobało ... z zamiłowania prowadzę dom. Pięknie to robisz jak widac na blogu. życzę dużo satysfakcji i veny twórczej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I zapewne nie potrafisz ani minuty posiedzieć spokojnie. Może przepisik na bezy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo kreatywna, beziki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń