Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 4 kwietnia 2012

15 dniowe wyzwanie - dzień 4 i nowe zawieszki wielkanocne.

Dzisiaj hasło wyzwania fotograficznego - W mojej torbie.
Oto czeluści mojej torebki.

A teraz jeszcze zawieszki jajeczka, w ramach robótek wielkanocnych.


A u nas zawitała zima, w nocy napadało i za oknem zrobiło się biało.
Ciekawe czy będzie tak zimowo w Niedzielę Wielkanocną :)

8 komentarzy: