Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 15 lutego 2012

Wymianka -Z sercem na dłoni.

Brałam udział w wymiance - Z sercem na dłoni -organizowanej przez Majalenę .
Motywem przewodnim było serce.
Moja parą wymiankową była Dorota z bloga Co mi w duszy gra.
Oto jakie cudeńka od niej dostałam.
Tak wyglądała paczuszka po wyjęciu z koperty.

Po rozwązaniu wstążeczki tak
A to cała zawartość prezentu.
A dostałam takie śliczności
Koszyczek z różyczkami
Serduszko wyszywane
Serduszko -zawieszka pachnąca.
Kolczyki i przydasie.
Prześliczna filcowa broszka-zachwycałam się nia na blogu Doroty.
I pakieciki dla mnie i nawet dla mojego mężulka.
A w pakiecikach były serwetki i herbatki.
Wszystko pieknie zapakowane i w jednakowej czerwonej tonacji.
Jestem bardzo, bardzo zadowolona.
A to mój prezent dla Doroty.
Mam nadzieję że jej się spodobał.
Ja jestem bardzo zadowolona.
Miłego popołudnia, snieżnego - u nas sypie ale nawet nie tak bardzo, jest ślicznie biało.

5 komentarzy: