Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 6 listopada 2011

Wczoraj mecz, dzisiaj jesienny spacer.

Dzisiaj byliśmy w Oliwie w lasach oliwskich. Jest po prostu cudownie, żółto-brązowo. Całe ścieżki przykryte grubo kolorowymi liśćmi. Było cieplutko i słonecznie.


A wczoraj byłam po raz pierwszy na naszym nowym stadionie PGE Arena.Mówię Wam jest naprawdę imponujący. Byłam z mężem i córką na meczu Lechia - Widzew. Nie wiecie ale jestem fanką piłki noznej, oglądam zawsze wszystkie mecze Mistrzostw Świata, Europy, Ligi Mistrzów i Ligi Europy. A teraz będę chodziła na mecze ligowe naszej Lechii, wprawdzie grają ostatnio słabo, ale co tam. Powiem Wam, że pierwszy raz byłam na meczu na stadionie. I wrażenie jest piorunujące, te śpiewy kibiców, ten doping, w telewizji to nie jest to. Zobaczcie jaką jestem kibicką :)
Miłej niedzieli :)

3 komentarze:

  1. super . jak bede w polsce to tez tam pojde obejrzec . moj syn fan Lechi .heh w domu przed kompem siedzi i oglada mecze w szaliku lechi haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko super kibicka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weekend interesujacy bardzo, spacer z pieskiem, w jesiennych kolorach...ladny Twoj Pretor i dobrze komponuje sie wsrod lasow oliwskich, a stadion, nowoczesny i rzeczywiscie imponujacy. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń