Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 13 października 2011

Big Shot -nadeszła wielka paka.

Dzisiaj stałam się przeszczęśliwą posiadaczką super maszyny Big Shot. Widziałam cudne rameczki jakie robicie z tych maszynek i zapragnęłam też mieć to cudo. Dzisiaj właśnie nadeszła wielka paka a w nim cały super zestaw.

I tylko mój Pretor był zawiedziony. Jego mina mówi sama za siebie - cóż to takiego, a gdzie ciasteczka dla mnie :)
Zawsze jak przychodzi jakaś paczka on myśli że to ciasteczka dla niego, bo smakołyki też mu czasem zamawiam przez internet, więc dla niego paczka = ciasteczka :)
A co do maszynki, teraz lecę studiować dołączoną płytę DVD . Aż boję się ruszać czegokolwiek tak ładnie wszystko wygląda :)))

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupu;) Na pewno czeka Cię dużo frajdy;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko. Chyba nie wiedziałabym od której strony do tego podejść hahaha Gratuluję. Już nie mogę się doczekać, co z tego zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na razie nie wiem, ale z tego co widać w instrukcji, to nie jest to chyba takie trudne. Niby po prostu złożyć kanapkę hahaha Zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O chce zobaczyc jakie to rameczki mozna zrobic za pomoca tego ustrojstwa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo co to? Ciekawa jestem co Ty tym czyms zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zakupu i powodzenia w scrapkowaniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń